Administrator

Programul operaţional: Programul Operational “Dezvoltarea Capacităţii Administrative”
Axa 2 -    Îmbunătăţirea  calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare
DMI 2.2. -    Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor
Operaţiunea -    Introducerea şi menţinerea în funcţiune a sistemelor de management, inclusiv ISO şi EMAS
Valoare totală proiect:  372.499,90 RON
Perioada de implementare: 12 luni

Obiectiv general:
Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei serviciilor publice furnizate la nivelul Consiliul Judeţean Bacău prin consolidarea capacităţii administrative de gestiona aceste servicii, raportate la standarde de calitate recunoscute.

Activităţi principale:
1.    Asigurarea managementului şi monitorizării proiectului
2.    Lansarea oficială a proiectului
3.    Organizarea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice
4.    Proiectarea şi implementarea sistemului de management combinat, de calitate şi de mediu, în conformitate cu SR EN ISO 9001 : 2008 şi cu SR EN ISO 14001:2005
5.    Realizarea procedurilor pentru sistemul de control managerial conform  Ordinul MFP nr. 946/17.07.2006
6.    Desfăşurarea sesiunii de instruire nr. 1 Manager al sistemelor calităţii, Domeniul: Administraţie şi management, Cod COR: 242303
7.    Desfăşurarea sesiunii de instruire nr. 2 Auditor în domeniul calităţii, Domeniul: Administraţie şi management, Cod COR:  242301
8.    Certificarea sistemului de management combinat, de calitate şi de mediu, în conformitate cu SR EN ISO 9001 : 2008 şi cu SR EN ISO 14001:2005
9.    Diseminarea rezultatelor obţinute în cadrul proiectului
10.    Realizarea auditului proiectului

Rezultate:
•    Un sistem de management combinat, de calitate şi mediu, conceput şi implementat la nivelul Consiliului Judeţean Bacău, în conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 şi cu SR EN ISO 14001:2005;
•    Sistemul de management combinat, de calitate şi de mediu, certificat de către un organism de certificare, în conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 şi cu SR EN ISO 14001:2005;
•    Manualul sistemului de management combinat, de calitate şi mediu şi procedurile corespunzătoare, în conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 şi cu SR EN ISO 14001:2005;
•    2 Certificate care atestă conformitatea sistemului, faţă de SR EN ISO 9001:2008 şi cu SR EN ISO 14001:2005;
•    Manualul conceput pentru implementarea Ordinului MFP nr. 946/17.07.2006;
•    1 sesiune de instruire organizată şi defăşurată pentru Ocupaţia de Manager calitate, (Cf. Cod COR: 242303) pentru 20 beneficiari, conform standardelor CNFPA legate de organizarea formării profesioanale a adulţilor;
•    1 sesiune de instruire organizată şi defăşurată pentru Ocupaţia de Auditor calitate, (Cf. Cod COR: 242301) pentru 20 beneficiari, conform standardelor CNFPA legate de organizarea formării profesioanale a adulţilor;
•    40 de certificate de participare la sesiunile de instruire emise de Furnizorul de servicii de instruire;
•    Minim 70% de absolvenţi ai sesiunilor de instruire susţinute, conform standardelor de atestare  CNFPA (28 de certificate de absolvire şi suplimente descriptive de prezentare a competenţelor, dobândite conform standardelor şi procedurilor CNFPA);
•    Va exista un sistem de management eficient, concretizat prin utilizarea mai judicioasă a resurselor, umane, materiale şi financiare şi prin diminuarea costurilor non-calităţii, datorate incompatibilităţilor de structură sau proces;
•    Vor fi reglementate în scris, prin intermediul unor proceduri, procesele din cadrul instituţiei, urmărindu-se principiul stabilirii/separarii atribuţiilor, termenelor şi a categoriilor de relaţii interdepartamentale;
•    Va creşte capacitatea organizaţiei de a răspunde schimbărilor şi condiţiilor externe care pot apărea;
•    Va creşte performanţa personalului propriu, datorită atât dezvoltării de abilităţi şi acumulării de cunoştinţe, dar şi creşterii motivaţiei, bazată pe existenţa unor proceduri şi atribuţii clar stabilite şi organizării superioare a activităţii, dublarea atribuţiilor, inexistenţa unor responsabilităţi, etc.
•    Va creşte calitatea serviciilor publice oferite cetăţenilor;
•    Va exista o cultură a calităţii, susţinută atât de sesiunile de instruire organizate, de introducerea unor proceduri care urmăresc asigurarea formării continue a personalului, dar şi de către orientarea organizaţiei spre cetăţean;

Persoană de contact:
Manager proiect - Făghian Cătălina, telefon: 0234.513.013 

17 mai 2011

Close Search Window